Як назвати сайт, щоб клієнти запам'ятали, а конкуренти заплакали



Доменне ім'я - давно більше, ніж адреса, за якою можна знайти сайт. Це частина іміджу та спосіб просування. Ми зібрали кілька порад, які допоможуть підібрати вдале ім'я для вашого ресурсу.



Як вибрати доменне ім'я для сайту

Навіть новачки знають, яку роль відіграє ім'я у становленні та розвитку бізнесу. Як кажуть, «як корабель назвеш ...». Від імені сайту часом залежить його популярність і відвідуваність.

Гарне веб-ім'я має відповідати наступним критеріям:
  • Унікальність. Неприпустимі асоціації з іншими компаніями та брендами, тим більше великими.
  • Простота. Бажано використовувати прості слова, в яких складно зробити граматичну помилку. Вони легше лягають на слух, їх простіше вбивати в адресний рядок.
  • Стислість. Чим коротший веб-адреса, тим він краще запам'ятовується. Крім того, короткі імена, як правило, ємні і відображають суть бізнесу.
  • Сенс. Значення слова, використовуваного в доменному імені, має бути зрозуміло і приємно користувачам. Не варто використовувати вирази, що мають для них негативний відтінок (якщо, звичайно, ваша мета - прибуток, а не епатаж).
  • Латиниця. Найчастіше ім'я сайту пишеться буквами латинського алфавіту. Те, що по-російськи звучить експресивно, на латиниці може втратити красу. Наприклад, «борщ» - кажеш, і слинки біжать. Але якщо написати borsch, то слово втрачає естетику, а набрати його без помилок в адресному рядку зможуть лише одиниці.
  • Доменна зона. Від того, що стоїть після крапки в імені сайту, також багато в чому залежить благозвучність назви і його запам'ятовуваність.

 Вибір домену - один з найважливіших кроків нейминга сайту. Тому поговоримо про це докладніше.

Що таке нові домени

Перші сім доменів верхнього рівня з'явилися в далекому 1985 році. Це були всім відомі .com (для комерційних сайтів), .net (для сайтів, чия діяльність пов'язана з інтернетом), .edu (для освітніх порталів), .gov (для урядових), .org (для некомерційних організацій) і так далі . Пізніше з доменів .com, .net, .org зняли реєстраційні обмеження. Зараз ними можуть користуватися всі, незалежно від сфери діяльності.

До недавнього часу існувало 22 міжнародних доменів верхнього рівня плюс національні (.ru, .рф - в Росії). Але в 2011 році з'явилася програма New gTLD. Правила впровадження доменів спростилися - створені нові доменні зони різної тематики.

В кінці 2013 року відбувся їх запуск. З'явилися такі домени, як .agency, .guru, .support, .today, .business, .market, .technology та інші.


Поки що за кількістю реєстрацій нових доменів лідирують жителі США.



Але, за прогнозами експертів, зовсім скоро інтернет очікує бум нових доменів.

Які переваги дають нові домени

За даними компанії Sedo, 64% фахівців з реклами впевнені, що новим доменним зонам забезпечений успіх. На це є ряд об'єктивних причин.

По-перше, придумати гарне й легке для запам'ятовування ім'я сайту для зон .ru і .com практично неможливо. Все зайнято. Нові домени дозволяють не винаходити велосипед. Можна без проблем отримати потрібну веб-адресу.

По-друге, такі адреси, як coffee.club, searchengines.guru і подібні, простіше запам'ятовуються і більш зручні для користувачів. Це відкриває широкі можливості для просування брендів і проведення рекламних кампаній.

Завдяки новим доменам можна створити адресу сайту, яка у аудиторії буде міцно асоціюватися з вашою компанією або брендом. Наприклад: fashion.clothing (для інтернет-магазину одягу), travel.agency (для туристичних агентств), olga.yoga (для сторіночки персонального тренера з йоги), мой.сайт (для особистого блога), молодость.онлайн (для сайту молодіжного руху) і так далі.

По-третє, використовувати нові домени - означає йти в ногу з часом. Це демонструє партнерам і конкурентам, що ваш бізнес розвивається. Це особливо актуально для IT-компаній.

Що робити, якщо у компанії вже є домен

Одне іншому не заважає. Якщо ви вже зареєстрували домен і тим більше вклали грошові та часові ресурси в його просування, не обов'язково від нього відмовлятися.

Рішення на поверхні: придбати ім'я в новій доменній зоні і налаштувати переадресацію на основний домен. Це дозволить активно використовувати гарне ім'я в рекламі, без «переїздів» та інших технічних клопот.

Де купити новий домен

Багато реєстраторів пропонують нові домени. Одним з кращих за кількістю зон і пропонованих умов є RU-CENTER, найбільший у Росії професійний реєстратор доменів. Він пропонує більше 250 доменних зон, у тому числі кириличних.

При цьому, завдяки категоризації, легко знайти потрібний домен. Нові доменні зони поділені на групи залежно від сфери бізнесу або тематики сайту.


Вибравши категорію, потрібно ввести ім'я сайту, яке вас цікавить - система покаже найкращі можливі варіанти.


Також є можливість проаналізувати схожі імена. Все це значно спрощує генерацію красивої адреси для сайту. 


Тепер ви знаєте, як підкорити серце аудиторії і змусити конкурентів лити сльози. Нові домени корисні як організаціям початківцям, так і тим, що успішно розвиваються. Першим вони допоможуть динамічно стартувати: яскраве ім'я приваблює аудиторію; а другі зможуть просувати свої товари та послуги через цільові сторінки і маркетингові кампанії.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...