5 порад, як вибирати соковиту, солодку і ароматну полуницю цього літа


У цій статті я зібрав п'ять порад, якими користуюсь сам, коли вирушаю на ринок за полуницею. Вони дозволяють вибрати кращу ягоду, смак якої вас не розчарує.

Перша ознака того, що літо нарешті настало, - це поява полуниці на прилавках. Особисто для мене це момент радості ще з дитинства, коли відкриваєш холодильник і бачиш на полиці свіжу і ароматну полуницю. Ця ягода - відмінна закуска і смачний десерт, варто лише додати трохи збитих вершків.

У цій статті я хочу поділитися своїми знаннями про те, як вибрати найсолодшу полуницю і не помилитися при цьому.

Відразу хочу попередити, що я не є вченим, селекціонером і навіть фермером. Я простий споживач, який дуже любить полуницю і купує її в сезон практично кожен день. Все сказане нижче грунтується виключно на моїх спостереженнях і досвіді. Тому, якщо вам є що додати до цієї статті, я буду тільки радий.

Ідеальна полуниця, на мій погляд, - це ягода, в якій поєднується приємний запах і солодкий смак. Це і є відмінні риси стиглої полуниці.
Якщо зірвати ягоду недозрілою, то вона буде твердою і несмачною. Якщо ж перетримати, то втратить аромат. Тому потрібно навчитися вибирати щось середнє.

Отже, ось п'ять основних критеріїв, на які варто звертати увагу при виборі полуниці.

1. Аромат

Ознака гарної полуниці - це солодкий аромат. Зі мною не раз бували випадки, коли я приходив на ринок не за полуницею, але її аромат настільки мене вабив, що я не міг встояти і купував.

Не соромтеся нюхати. Якщо у полуниці немає запаху або він слабкий, знайте, це не найкращий вибір. Можливо, варто подивитися в іншому місці.

2. Колір

Важливо знати: полуниця не дозріває після того, як зібрана. Це означає, що якщо на ягоді є білі і зелені плями, то вони вже не зникнуть - доведеться їх обрізати. Така полуниця вже ніколи не стане такою ж соковитою і солодкою, як світло-червона ягода.

При покупці полуниці звертайте увагу на колір і наявність білих і зелених плям.

3. Розмір

Колись я чув таку теорію, що полуниця «народжується» з енною кількістю одиниць смаку. І чим більше вона стає, тим більше цих одиниць витрачає. Звідси випливає, що найбільша полуниця не сама смачна.

У мене немає ніяких наукових фактів, які доводять це. Але якщо судити за моїми особистими спостереженнями, то ця теорія має право на існування. Зазвичай полуниця середнього розміру за своїми смаковими якостями перевершує більших побратимів.

4. Розташування насіння

І ще одна теорія, з якою мене познайомив продавець на ринку буквально кілька днів тому, тому в мене ще не було достатньо часу, щоб її перевірити. Розповідаю виключно з ознайомлювальною метою.

Чим далі розташовані один від одного зернятка полуниці і чим більше втоплені вглиб, тим ягода солодша.

Спробуйте при наступній покупці полуниці звернути увагу на цей фактор. Напишіть у коментарях, чи збігається ця теорія з дійсністю.

5. Смак

Всі способи, описані вище, дають нам лише припущення про те, якою буде полуниця, але ми не можемо бути на 100% впевнені в якості продукту, що купується. Єдиний надійний критерій, який може розповісти нам про полуницю все, - це її смак. Якщо це можливо, спробуйте ягоду, перш ніж її купити, тоді ніяких сумнівів не залишиться.

Це були мої п'ять порад, якими я користуюся при виборі полуниці. А які способи відбору є у вашому арсеналі? Поділіться ними в коментарях.

Джерело статті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...