Чого не варто казати на співбесіді


Ми продовжуємо знаходити поради HR і навчених досвідом «роботошукачів». Нижче ми розповімо про те, чого, на думку користувачів Quora, не варто казати на співбесіді.

Півроку тому ми поділилися думкою Еріка Епіськопі, творця сайту Resumegenius.com та експерта зі складання резюме, про те, що потрібно і не потрібно говорити на співбесіді. В аналогічній темі на Quora можна також знайти чимало корисних порад, які стануть в нагоді вам, якщо ви ще недосвідчені в проходженні робочих інтерв'ю.

Не згадуйте про те, що робота вам нецікава

«Мій стартап прогорів, і тепер мені потрібно десь заробляти», - погана відповідь на питання «Чому ви тут?». Навіть тонкий натяк на те, що робота вам нецікава, - червоне світло для роботодавця. Кому потрібен співробітник, що прийшов на роботу тільки заради грошей?

Не фокусуйтеся тільки на фінансовій складовій

Дотримуйтесь грані між питаннями про вашу майбутню зарплату та іншими аспектами. Зрозуміло, вам потрібно дізнатися, скільки ви будете отримувати, але також не забувайте запитати про обов'язки, очікування від роботи, можливості кар'єрного росту.

Люди, які перші 10 хвилин обговорюють зарплату і перериваються лише для того, щоб дізнатися про річні бонуси, швидше за все, не зможуть отримати роботу.

Не ставте особистих питань

Якщо роботодавець або старший співробітник запитує, чи немає у вас більше питань, задавайте тільки ті питання, які стосуються роботи. Не потрібно цих «Скільки у вас залишається вільного часу?», «Чи є у вас діти?», «Де ви живете?» та іншого.

«Вибачте, мені потрібно відповісти на цей дзвінок»

Миттєва відмова. Дзвінок може почекати.

Не поливайте брудом колишнього роботодавця

Можливо, він і справді був ідіотом, але, поливаючи його брудом, ви лише виставите себе в негативному світлі. Ваш майбутній роботодавець теж колись стане колишнім. І він це розуміє.

Не перехвалюйте самого себе

Напевно вам зададуть каверзне питання про ваші слабкості. Чи потрібно відповідати на нього чесно або бути більш хитрим і дипломатичним? Швидше, перше. Так як більшість людей починають нести нісенітницю про те, що занадто багато працюють, занадто ініціативні та інше. В очах роботодавця ви перетворюєтеся в нарциса.

«Можемо швидше? У мене скоро ще одна співбесіда»

Ці слова показують не тільки ваші погані здатності планувати свій час, але й те, що дана робота для вас непріоритетна.

Джерело статті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...