Чому люди ненавидять свою роботу


Джеймс Альтушер (James Altucher) - інвестор, підприємець (створив кілька успішних компаній, управляє хедж-фондом) і відомий блогер. У Рунеті багато людей читали і читают його статті про бізнес та стартапи. Під катом вас чекає новий матеріал Джеймса про «роботу на дядю» і класичні трудові відносини.


...Я сказав «вибачте» і, кульгаючи, пішов із зустрічі. Спустився з 67-го поверху і рушив на центральний вокзал. Дошкандибавши до будинку, я більше не повернувся на цю роботу.

Я не відповідав на телефонні дзвінки та електронні листи весь наступний місяць. «Джеймс, куди ти пішов?»

Можливо, табличка з моїм прізвищем досі красується на дверях кабінету, а моє ім'я значиться на сайті. Не перевіряв.

Я просто не хочу повертатися і коли-небудь знову спілкуватися з ними.

Кілька днів тому я обговорював з керуючим партнером, що хотів би отримувати винагороду, якщо укладу велику угоду. Він посміхнувся і сказав: «Повір мені, Джеймс, я про все подбаю».
Коли мені кажуть «повір мені» або «я зроблю тебе багатим», то я знаю, до чого ця фігня приведе.
Інший момент налякав мене. Я йшов з колегами з'їсти гамбургер в забігайлівці на Уолл-стріт, як раптом впав. Без причини. Просто впав і кульгав три наступні тижні.

Моє тіло ніби підказувало: «Кинь цю роботу!». Я намагаюся прислухатися до свого тіла. Інакше не можу нормально спати або ходити. В даному випадку ноги відмовлялися нести мене.

Всякий раз, коли все добре, я починаю турбуватися, що щось може піти не так. І всякий раз, коли справи йдуть погано, мені здається, що краще не буде. Це не депресія. Це закон роботи людського мозку, вироблений за тисячі років виживання в хижому світі.

Кожен день я намагаюся повернути це назад. Це вдається мені завдяки тому, що я слухаю своє тіло і розум, висловлюю подяку, спілкуюся з позитивними людьми, багато сплю і правильно харчуюся.

Але робота під контролем «великих босів», які знають, як треба робити, руйнує мій світопорядок.
У недавньому дослідженні заявили: вперше встановлено, що 50% людей ненавидять свою роботу.
Вперше? Сумніваюся.

Якось на Quora мене запитали, чому люди ненавидять свою роботу. І я відповів, що не всі ненавидять свою роботу. Є штатні співробітники, які самі вирішують, чим, коли і як займатися, і вони люблять свою роботу.

Але для решти 98% працездатного населення:

  1. Робота - це сучасне рабство. Вам платять достатньо для виживання, але ні копійкою більше. Попросіть більше - будете покарані.
  2. Вас часто ображають на роботі, і ви зносите це, тому що вважається нормальним, коли начальство або клієнти кричать на вас.
  3. Уряд «забирає» до 50% вашого заробітку, причому 10-20% з нього йдуть на оборонку, тобто на те, щоб вбивати людей в інших частинах планети, у тому числі дітей.
  4. Ми помиляємося, вважаючи колег друзями. Адже з «друзями» на роботі ми обговорюємо кулькові ручки, офісні кабінети і груди дівчат в пабліках. Ми припиняємо дружити по-справжньому.
  5. Рано чи пізно ви наштовхуєтеся на «скляну стелю» кар'єри. Неважливо, жінка ви, представник сексуальної меншини або чорношкірий - вам не перестрибнути через голови «великих босів», навіть якщо вони ідіоти.
  6. З сьомої ранку до сьомої вечора ви будете: а) їхати на роботу, б) працювати, в) їхати з роботи. Таким чином, найкреативніші годинник ви проводите в стінах вашого кабінету і перетворюєте в сміття.
  7. Ви погано харчуєтеся на роботі. А що ще гірше - ділите вбиральні з колегами і керівництвом.
  8. Ваша параноя, що вас весь час обговорюють на роботі, - це правда. Вони в будь-який момент готові зрадити, встромивши ніж в спину.
  9. Ви розумієте, що гроші, які ви витратили на освіту, щоб отримати цю посаду, були викинуті на вітер. Ви обмануті, але ви не можете показати наступним поколінням, що ви були дурнем, тому стаєте частиною цього обману.
  10. Маркетингова кампанія, що коштувала трильйон доларів, змусила вас взяти іпотеку на будинок. І ви втратите житло, яким поки навіть не володієте, якщо не будете горбатитися на «великих босів». Словосполучення «американська мрія» придумала компанія Fannie Mae 40 років тому, щоб встановити іпотечне ярмо.
  11. Ваша дружина втомилася слухати про вашу роботу вже через півроку спільного життя. Ви більше не дбаєте один про одного. Через 10 років ви прокинетеся поруч з незнайомкою, а через 40 - помрете біля неї.
  12. Пенсійні відрахування не забезпечать вам безбідної старості. Мета пенсійної системи в тому, щоб збирати з вас гроші кожен місяць і, як на вудці, тримати в стінах офісів. 90% ваших пенсійних накопичень з'їсть інфляція.
  13. Коли ви були дитиною, ви любили малювати, читати, бігати, ви сміялися, грали, світ уявлявся вам чарівним. Нічого подібного більше не відбувається з вами.
  14. Коли-небудь вас звільнять, замінять більш молодим співробітником, готовим працювати як робот і за менші гроші. Ви знаєте це, але боїтеся що-небудь зробити.
  15. Дивлячись на бездомних, ви думаєте: «На все воля божа».

Зажурилися? Не варто. Повторюся: не всі ненавидять свою роботу. Є багато способів працювати за наймом, діяти як підприємець і любити свій повсякденний труд. Для ясності: зараз можливостей більше, ніж будь-коли. Але ви повинні підготувати своє тіло, розум і душу, щоб знайти їх.

Візьміть цю чарівну таблетку і витріть сльози на ваших брудних від роботи обличчях. Ідіть до мене, малята, дайте я вас обійму.

Джерело статті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...