Лікувальне голодування, або Як схуднути на 7 кг за 2 тижні


Цього разу мова піде про голодуючих. Вірніше, про схуднення та очищення організму методом голодування - не простого, а лікувального.


Під лікувальним голодуванням мається на увазі тимчасова відмова від їжі. Багато хто думає, що голодування - це черговий спосіб скинути пару-трійку зайвих кілограмів. Насправді головна мета голодування - це очищення організму. Активується обмін речовин, на третій-четвертий день голодування з'являється прилив енергії, зміцнюється імунна система, запускаються механізми самовідновлення, навіть такі хронічні захворювання, як алергія або артроз, якщо не підуть повністю, то можуть прийняти більш легку форму.

Це теорія, а як все виглядає на практиці?

Років сім тому я зі своєю кращою половиною вирішив поїхати відпочити в санаторій. Вибирали просто: щоб недалеко від будинку, ну і прийнятна ціна. Вибір припав на клініку, яка спеціалізується на лікувальному голодуванні і гомеопатії. Басейн, сауна, водні процедури ... Голодувати ми не збиралися, це справа добровільна, і ми вибрали просто дієтичне харчування.

На той момент мені було 33 роки. Через сидячу роботу, не зовсім здорове харчування і практично повну відсутності спорту моя вага дійшла до 87 кілограм при зрості 171 сантиметр. Це, звичайно, ще не катастрофа, але дискомфорт почав з'являтися. До цього мій організм дав мені пару сигналів, які можна виразити крилатою фразою:
Борис, ти не правий!
Один раз, поїхавши кататися на велосипедах з дітьми, я мало не втратив свідомість після чергового підйому; потім, проходячи обстеження у лікаря, я таки знепритомнів після ЕКГ з навантаженням. На мене посипалися діагнози: проблеми з кровообігом, підвищений холестерин, слабкі легені плюс астматичний компонент, ослаблення сполучної тканини, знайшли алергію на пил, березу і ще пару цвітінь. Непоганий букет, правда? Та й до того ж у 33 роки.

Отже, клініка, перша розмова з лікарем. Головний лікар клініки, учень самого Бухінгера, звичайно, прихильник голодування, приклавши чимало зусиль, вмовляє мене спробувати поголодувати - мовляв, краще один раз спробувати, ніж сто разів почути. До того ж перервати голодування можна в будь-який момент.

Меню голодуючих

Сніданок: стакан томатного або іншого овочевого соку. (Вітаміни.)

Обід: овочевий бульйон. Овочі варять години три і проціджують. Подають прісним, без солі, перцю та інших спецій. Надати якийсь смак можна тільки за допомогою свіжої зелені: петрушки, кропу і так далі, але не все разом, а, як у Жванецького, одне щось. (Мінерали.)

Вечеря: трав'яний чай і 20 грам меду.

Воду і трав'яні чаї пити можна цілий день скільки влізе.

Розпорядок дня

Кардиотренування

20 хвилин крутимо велосипед при заданому пульсі.

Формула дуже проста - 180 мінус вік. Для мене на той момент це було рівносильно самовбивству. Після цього я відходив близько години. Кров стукає в скронях, запаморочення, а ноги наче свинцем налиті.

Водні процедури

Контрастні ванни для рук, ніг, тазу, а в кінці тижня повна ванна.

Це я проходив із задоволенням.

Колонотерапія

Спочатку я був налаштований, м'яко кажучи, негативно, але коли побачив, що це не має нічого спільного з клізмою, то поміняв свою думку на нейтральне.

На слідуючий день, після обіду, треба було полежати з мішечком теплої вареної картоплі, приклавши його до правого боку. Це повинно допомагати очищенню печінки.

Крім цього, є можливість відвідувати різні курси: Аквагімнастику, пілатес, йогу і так далі.

Мої відчуття під час голодування

День перший

Прийнявши на груди стаканчик томатного соку, я відправився на ранкову гімнастику. Щось на зразок того, що ми робили на уроках фізкультури в школі. Голоду, на мій подив, не було.

Потім велотренажер - як я вже говорив, важко. Відпочивши, майже поповзом відправився на водні процедури. Контрастна ванночка для литок: 5 хвилин тримаємо ноги в теплій воді, потім 20 секунд у холодній, знову 5 хвилин в теплій і на закінчення 20 секунд холодної.

Після цього стало легше, але найбільше мене дивувала повна відсутність почуття голоду!

Отже, обід - бульйон з цукіні. Чесно кажучи, я в страшному сні не міг собі такого уявити.

Засипавши бульйон петрушкою, випив цю страву залпом.

У кімнаті мене вже чекав мішечок з подрібненою вареною картопелькою ... Запах уявляєте? Півдня без їжі.

Кажуть, деякі голодуючі під'їдають з цих мішечків. Ось тут прийшов апетит. Приклавши неймовірні зусилля, я втримався від спокуси поласувати картоплею в мундирі, а уява домальовує копчену скумбрійку з привозу, нарізану кільцями солодку цибулю, і все це полито маслом ... Думаю, дорогий читачу, ти зрозумів мій стан.

Так як обов'язкова програма була закінчена до обіду, я вирішив просто розслабитися на балконі з книжкою.

З`ївши 20 грам меду на вечерю, поспілкувавшись із сусідами по столу, я вирішив нагородити себе відвідуванням сауни.

Другий і наступні дні

Другий і третій дні пройшли не дуже приємно. Велосипед вимотував, водні процедури не доставляли задоволення. З'явилася слабкість, я навіть став подумувати про відмову від голодування.

Прокинувшись на четвертий день, я з подивом відчув незрозуміло звідки з'явився прилив сил! Голоду не було, і навіть мішечок картоплі не викликав голодних галюцинацій. З цього дня настав переломний момент в процесі голодування. Я став відвідувати всілякі заходи і гімнастику. Велосипед перестав дратувати, і крутити його з кожним днем ​​ставало все легше і легше. Так, мало не забув про схуднення. Кожен день йшло від 300 до 800 грам.

На сьомий день я вирішив взяти участь у лісовій прогулянці - цілих 14 кілометрів! Сьогодні, після того як я два рази пройшов по 100 кілометрів, а середня дистанція моїх тренувань становить 20 кілометрів, це викликає усмішку, але на той момент для мене це був подвиг. Нагадаю, мій раціон становив близько 300 кілокалорій на день. Мене вразила енергія - вона з'являлася буквально нізвідки.

Заплановані 10 днів голодування пройшли, і я почав програму переходу до нормальної їжі.

Підсумок

За два тижні я схуд на 7 кілограм. Забув, що таке алергія. Купив додому велотренажер і став регулярно на ньому займатися. Повністю поміняв харчування, і, чесно кажучи, ця перестановка без голодування навряд чи б відбулася. 10 днів споживання позбавленоъ смаку рідини повністю поміняли мої смакові відчуття. Протягом року після голодування я схуд до 72 кілограм і з тих пір тримаю свою вагу в рамках.

Ми з дружиною стали постійними клієнтами цієї клініки і голодували там ще чотири рази.

Джерело статті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...