16 ненайкращих ідей, які зіпсують ваше перебування в готелі


Країни і поїздки бувають різні, але готелі працюють скрізь однаково. Пропонуємо список з 16 поганих витівок, які можуть прийти вам в голову під час перебування в готелі. Не намагайтеся повторити!


Погані рішення - це така ж частина відпустки, як упаковка валізи і втрата фоловерів в Instagram. Коли ви приїжджаєте в місце, про яке нічого не знаєте, ви приречені на помилки. Це не означає, що кожне рішення буде невірним.

Ми зібрали 16 помилок, яких варто уникати, щоб перебування в готелі було благополучним.

1. Відмовитися від послуг носильника

Хороші люди з Head and Shoulders давно пояснили світові, що другого шансу справити перше враження у нас не буде. Якщо на самому початку ви будете виглядати бідно, персонал гарантовано не захоче кидатися до вас по одному знаку або дзвінку. Звичайно, вас обслужать, все ж таки в готелях працюють професіонали, яким за це платять. Але не дивуйтеся, що чекати обслуговування в номері доведеться вічність, а на ваших подушках ніхто не залишить шоколадку.

2. Взяти тільки один ключ від номера

Тому що ви його втратите через 15 хвилин. «Я ж точно пам'ятаю, що поклав його на стіл! Куди він міг пропасти? »Повернення до стійки за новим екземпляром збентежить вас більше, ніж включення ключа в рахунок. І потім, як ви збираєтеся потрапити в номер, якщо віддали єдиний ключ леді, з якою познайомилися в барі? Таке ж буває в реальному житті, правда?


3. Розраховувати на раннє заселення

Якщо ви вибрали хороший готель, в якому люблять зупинятися відвідувачі, номер, швидше за все, ще брудний. Найкраще, що вам можуть запропонувати, - залишити речі за стійкою реєстрації. Не так вже це і погано, тільки переконайтеся, що склали зміну білизни вгорі валізи, інакше будете огидно пахнути в четвертій годині дня.

4. Замовляти все в номер

Новизна відчуттів від можливості отримати все бажане за першою вимогою закінчиться, коли ви побачите, що за пляшку коли заплатили 18 доларів.

5. Засиджуватися з друзями допізна


О третій годині ночі вам весело і ви нікому не заважаєте? Вам це тільки здається.

6. Залишати в загальному доступі щось, що компроментує

Якщо тільки ви не залишили величезні чайові в якості плати за мовчання покоївок, будьте впевнені: ваш маленький брудний секрет, який ви забули на тумбочці, - предмет обговорення всього персоналу готелю. Не вірите? Дивіться самі.



7. Йти в спортзал рано вранці

Ви дуже здивуєтеся, дізнавшись, як багато відряджених працівників люблять починати свій день з півгодини на стародавньому еліптичному тренажері і 15-ти повторів тяги верхнього блоку.

8. Залишати на двері табличку «не турбувати»

Хочете зайву годинку подрімати? Це буде не так приємно, якщо ви забудете зняти табличку і вам доведеться спати на білизні, яку ви ще вчора залили «Егермейстером».

9. Використовувати ультрафіолетову лампу

Серйозно, не треба. Може, ви і думаєте, що ви улюблений клієнт у своїй мережі готелів. Але з'ясовувати, наскільки чиста ваша кімната, - це все одно що знайомитися з усіма колишніми вашої дівчини. Не ставте питань, якщо не хочете знати на них відповідь.


10. Повідомляти всім підряд своє прізвище і номер кімнати

Навіть якщо та приваблива дама в холі, яка так пильно на вас дивилася, і не має відношення до найдавнішої професії, не потрібно багато їй розповідати. Прізвища та номера може вистачити, щоб вам принесли 300-доларовий рахунок на коктейлі з бару.

11. Виходити до басейну після 11 години ранку

Туристи не люблять відкладати на потім отримання засмаги. І якщо ви вважаєте, що зумієте відвоювати шезлонг біля басейну, то ризикуєте зустріти опівдень в своєму номері під кондиціонером.

12. Розраховувати на пізній виїзд

Ні, до вас у номер ніхто не прийде і не виселить вас. Але пам'ятайте, ви їм залишили номер кредитки на всякий випадок? Їй ви і розплатитеся за незручності від екстреного прибирання або за зайву ніч в готелі.

13. Запитувати рекомендації за стійкою реєстрації

Ресторани часто домовляються з портьє, тому, якщо не хочете пообідати в місцевому ресторанчику, де гамбургер коштує шалених грошей, не питайте ради персоналу.


14. Розраховувати на дзвінок будильника в готелі

У деяких готелях є автоматизовані системи, а хтось розраховує на свідомість працівників нічної зміни. Все одно надійніше вашого будильника в телефоні нічого немає. Переконайтеся, що виставили потрібний час.

15. Розраховувати на поліпшення умов

У готелях, як і в житті, ви отримуєте те, за що платите. Якщо ви забронювали номер з видом на парковку, нерозумно розраховувати, що чарівність допоможе вам переселитися в кімнату, з якої відкривається все узбережжя.

16. Спати під ковдрою

Це потрібно розуміти навіть без підказок ультрафіолетової лампи.

Джерело статті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...