Електроніка, що ми носимо набуває все більшого поширення у світі технологій. Після оголошення Apple вартості та дати початку продажів смарт-годинника Watch всі стали уважно спостерігати за розвитком ринку. У ході виставки технологій, яка проходила в Лондоні в період з 10 по 11 березня цього року, стало ясно, що в найближчому майбутньому розумний одяг займе велике місце в цій індустрії. Одна іспанська компанія вирішила поєднати технології що носяться з грою в футбол, інтегрувавши камери у футбольні майки, щоб дати вболівальникам можливість побачити гру очима самих гравців.
Іспанська стартап-компанія FirstV1sion збирається залучити в свій проект інвестиції в розмірі 5 мільйонів євро. Потрібну суму планується зібрати за допомогою краудфандінга і півзахисника футбольного клубу «Барселона» Андреса Іньєсти в якості промоутера технології. У FirstV1sion також інвестувала місцева телекомунікаційна компанія Telefonica - 60 тисяч євро в обмін на 7 відсотків акцій.
FirstV1sion обіцяє високу якість відео з камери, вбудованої в футболку гравця в області грудей. На сайті компанії говориться, що камера непомітна і безпечна у використанні, а також дає можливість фанатам відчути швидкість гри і емоції, які переживає футболіст. Футболки використовують радіочастотну технологію передачі даних в радіусі до 100 метрів без будь-яких затримок сигналу.
В даний час величезною популярністю користуються екшен-камери GoPro. Однак через свою громіздкість вони не підходять для використання при проведенні професійних футбольних матчів.
Випробування в реальних умовах підтвердили життєздатність виробу FirstV1sion. В одному з матчів Барселона - Реал Мадрид тестове мовлення дивилися 20 мільйонів людей. Картинку транслювали 150 телекомпаній по всьому світу.
Джерело статті.
Немає коментарів:
Дописати коментар