Участь у професійних заходах, семінарах і виставках може принести багато користі особисто вам і вашій роботі. Звичайно, якщо брати в них участь правильно. Лайфхакер публікує поради Дениса Жаданова про те, як отримати максимум користі з конференцій.
Перш ніж ви вирішите відвідати конференцію, задайте собі кілька питань:
- Що я хочу отримати від конференції?
- Що це дасть компанії?
- Що я хочу там знайти і навіщо?
Будь яка конференція вимагає часу, грошей і зусиль. Якщо ви думаєте, що можлива вигода буде більше, ніж витрачені ресурси - відвідайте захід. І пам'ятайте: тільки від вас залежить, чи зможете ви потім застосувати нові знання в роботі. Коли збираєтеся на виставку, пам'ятайте, що доведеться поквапитися.
Якщо ваша робота пов'язана з iOS, я рекомендую не пропускати такі події, як Macworld iWorld, TechCrunch, LeWeb, TNW Conference, MWC, GDC і AppsWorld. За останні три роки я побував на двох десятках конференцій, семінарів та виставок і готовий поділитися декількома корисними порадами.
1. Спочатку давай, потім бери
Перше правило будь-якої екосистеми свідчить: спочатку віддавай, потім бери. Думаю, це прекрасний принцип, який потрібно застосовувати до виставок і конференцій. Якщо ви експерт, якщо у вас є ідея, яка може комусь допомогти, то не будьте егоїстом! Ця тактика принесе плоди, повірте. По-перше, вона створить вам кредит довіри, життєво важливий для вашого бізнесу. По-друге, ви заведете нові знайомства, які будуть корисні в майбутньому. Наприклад, я зараз приходжу на конференції, щоб допомагати іншим людям.
Підказка: зазвичай я ділюся прийомами маркетингу, новинами і трендами з App Store, комунікаційними технологіями.
2. Виступайте в якості спікера
Вам потрібно виділитися з натовпу. Стати спікером - один з кращих способів. Це відкриває багато дверей і допомагає ділитися знаннями. Звичайно, щоб підготувати хорошу презентацію, потрібен час. Але де ще ви протестуєте свої навички публічних виступів і здатність переконувати?
У кімнатах відпочинку для спікерів можна зустріти великих людей, використовуйте цю можливість!
Підготуйте цікаву розважальну історію про свій продукт або компанію (product placement все ще працює). Побільше спілкуйтеся з іншими спікерами.
3. Плануйте зустрічі заздалегідь
Будь-який захід відмінно підходить для того, щоб запланувати на ньому зустріч. Подивіться на Mobile World Congress. Близько 70 000 чоловік з усього світу щороку приїжджають в Барселону. CEO, CTO, менеджери, маркетологи, преса і багато інших - все! Саме час шукати клієнтів і укладати нові угоди. Але врахуйте, що події такого масштабу дуже насичені, тому домовляйтеся про зустрічі заздалегідь, оптимально за кілька тижнів до події.
Якщо вас цікавить преса, зв'яжіться з друзями, які беруть участь у виставці, і попросіть їх дати вам список ЗМІ (його зазвичай розповсюджують серед учасників).
4. Заплануйте вільний час
Іноді спонтанні переговори можуть бути дуже продуктивними! Тому залиште в своєму розкладі вільний час, щоб зустрічатися з людьми. Торік всю ніч перед Mobile World Congress я переглядав список представників преси. Буквально в останню хвилину мені вдалося домовитися про зустріч з неймовірними людьми з провідних світових журналів та онлайн-ресурсів. Ви ж пам'ятаєте, що потрібно поквапитися, щоб домогтися своїх цілей?
Коли зустрічаєтеся з новими людьми, постарайтеся бути їм корисним. Тільки після цього зможете просити їх про щось у відповідь.
5. Не тиняйтеся без діла і не приставайте до всіх підряд
Одного інвестора на TechCrunch в Сан-Франциско спробували зацікавити спільною роботою в туалетній кабінці. Він був явно не в захваті. Пам'ятайте: перше враження - найважливіше, і якщо ви дійсно розраховуєте попрацювати з кимось надалі, знайдіть найкращий спосіб привернути його увагу. Будьте креативні!
Один мій друг підійшов до людини, з яким хотів поговорити, і запропонував зіграти в гру «камінь-ножиці-папір» з умовою, що при перемозі отримає можливість поговорити з ним про справу протягом 10 хвилин.
6. Вибудовуйте довгострокові відносини з потрібними людьми
У вас вийде, якщо ви зможете привернути увагу (див. пункт перший). Залежно від особливостей вашого бізнесу і цілей відвідування конференції продумайте кілька варіантів стратегії, яка зможе зацікавити людей. Тільки від вас залежить, як ви це реалізуєте: будете веселим, дивним, ексцентричним, розумним, цікавою людиною, з якою хочеться поговорити. Особисті якості відіграють ключову роль. Не чекайте, що ваші зусилля миттєво принесуть плоди - на це потрібен час.
Всі ми люди, не зображайте з себе ідіота. Тоді ваші шанси встановити відносини з важливими людьми підвищаться.
7. Розважайтеся. Але не надто
Не можна пропускати вечірки, якщо ви хочете поспілкуватися з людьми в розслабленій атмосфері. Іноді ви розмовляєте з абсолютно незнайомою людиною і розумієте: ось він-то вам і потрібен! А іноді просто втрачаєте час. Тому приходити потрібно тільки на правильні вечірки. Краща публіка збирається на заходах, куди можна увійти на запрошення.
Повністю оцінити всі принади відкритих барів ви можете тільки в останній вечір. Інакше похмілля завадить вам справити потрібне враження, якщо ви вип'єте зайвого в першу ж ніч конференції.
Підсумки
Відвідування конференцій і показів допомогло мені встановити контакти з багатьма ключовими фігурами в галузі, а також багато чому навчитися. Але якщо ваша робота повинна бути зроблена в стислі терміни, краще залишіться вдома і спокійно попрацюйте. Вирішальний фактор - ваша нова ідея. Якщо у вас є щось цікаве, чим можна поділитися з іншими, просто зробіть це.
Немає коментарів:
Дописати коментар