У 31 рік Стів Джобс покинув Apple і заснував NeXT. У своєму стартапі, так само, як і в Apple, Джобс проводив мозкові штурми. Він робив це абсолютно особливим чином, з властивим йому ідеалізмом, пристрастю і глибоким переконанням у своїй правоті. У цьому пості ми розповімо про те, які уроки можна витягти з цих зборів і що варто перейняти у генія маркетингу.
Стиль управління Стіва Джобса розглядали сотні разів, причому як у позитивному, так і в негативному ключі. Можна любити його або ненавидіти, але не можна заперечувати його досягнень: за короткий час він побудував найуспішнішу компанію на планеті.
Однак до цього, в 1985 році, Джобсу все ж довелося покинути Apple. Кілька місяців потому він заснував іншу компанію. Цей стартап, який отримав назву NeXT, сконцентрувався на виробництві потужних комп'ютерів для сфери вищої освіти.
Команда талановитих працівників покинула Apple, щоб приєднатися до Джобсу в його новій компанії - ще один доказ того, що люди вірили йому.
На відео нижче ви побачите витяги з мозкових штурмів, які Джобс проводив у перші три місяці існування компанії.
Кожен підприємець може взяти на озброєння декілька особливостей поведінки Джобса і навчитися проводити збори у своїй компанії більш ефективно.
Принаймні вісім моментів цього відео заслуговують на увагу. Нижче ми розповімо про них докладніше із зазначенням таймінгу.
Покажіть свою пристрасть (4:58)
У Джобса був особливий талант ведучого, і його навички в повній мірі розкриваються у вступній промові.
Як бачите, він сповнений ентузіазму, його мова природна. І, що ще більш важливо, він справді вірить у те, що говорить.
Якщо ідея не надихає в першу чергу вас, вона взагалі нікого не зможе надихнути.
Концентруйтеся на створенні цінностей (5:40)
Ми займаємося цим проектом тому, що це дійсно захоплює нас ... Тому, що нам дійсно є діло до вищої освіти. А не тому, що ми просто хочемо заробити грошей.Стів Джобс
Що може бути крутіше для підприємця, ніж знати, що твій продукт або сервіс покращує чиєсь життя і люди розуміють це?
Випробуйте свою команду (6:15)
Протягом відео Джобс перевіряє своїх людей, він задає їм незручні питання і робить точні висновки з того, що вони сказали.
Він нічого не приймає на віру і хоче знати, чому люди роблять саме так. І часто він їм прямо говорить, коли не згоден.
Так, Джобс може бути владним. Але Гай Каваскі, двічі працював з Джобсом, зазначав:
Якщо ви запитаєте співробітників Apple, чому вони миряться з усіма складнощами роботи в цій компанії, вони дадуть відповідь вам: «Тому що Apple дозволяє тобі зробити кращу роботу за всю твою кар'єру».Гай Каваскі
Тримайте вірний курс (6:53)
Потрібна людина, яка буде нагадувати тобі, що ти на вірному шляху і рухаєшся до мети. Дуже часто, коли тобі потрібно пройти тисячі миль, а ти робиш тільки перший крок, здається, що це нереально довгий шлях, і дуже допомагає, якщо хтось говорить: «Так, ми вже на один крок ближче ... Мета, безумовно, існує . Це не міраж десь далеко ».Стів Джобс
У міру того, як ваша компанія розвивається, легко втратити усвідомлення того, що дійсно важливо. Проте не варто йти на компроміси щодо речей, в які ви вірите.
Саме через це Джобса викинули з Apple в 1985-му, але через це ж його взяли назад, а сама компанія Apple стала настільки успішною.
Правильно розставляйте пріоритети (7:26)
Під час того, як команда NeXT обговорює свої пріоритети, ви можете помітити унікальну здатність Стіва Джобса: він уміє концентруватися на найважливіших речах і, що ще більш значуще, відстоювати свою думку щодо того, чому саме це має першорядну важливість.
Коли члени команди оскаржили пріоритет номер один (утримати вартість комп'ютера на рівні $ 3000), Джобс люто захищав його:
Якщо комп'ютер буде в три рази швидше, вони не заплатять $ 4 000. Або він буде коштувати $ 3000, або його не купуватимуть. Це чарівна сума ... Вони вважають, що це реально багато. Так це чи ні, ми встановили таку ціну і можемо бути спокійні.Стів Джобс
І команда погодилася зі своїм лідером - ціна залишилася пріоритетом номер один.
Ви знаєте, що дійсно важливо, але чи зможете ви довести, чому це важливо? Якщо зможете, ваша команда піде за вами.
Відчувайте, коли потрібно перебити (11:20)
На відео одна дівчина з команди почала довгу промову, її доводи тривають і тривають, і Джобс виглядає спокійним ... спочатку. Але в міру того, як вона продовжує, його терпіння закінчується. І він перериває її, не давши доказати до кінця.
Так часто буває: один з учасників зустрічі говорить занадто довго, але все занадто ввічливі, щоб перебити. Цей епізод змушує задуматися про те, наскільки важливо іноді перервати промовця.
Важливо бути гарним слухачем. Будьте терплячим. Але вмійте і зупинити промову людини в потрібний момент - так ви заощадите свій час і ресурси.
Вчіться на досвіді минулого, але не дайте собі загрузнути в ньому (12:05)
Коли один з учасників команди згадав минулі помилки, Джобс сказав:
Я не хочу чути: «Просто тому, що у нас не вийшло це в минулий раз, не вийде і сьогодні ...» Це шанс, який ми отримали сьогодні. Це чудовий шанс.Стів Джобс
Всі великі підприємці знають, що помилки - це частина процесу. Чим більше ви стараєтеся, тим більше ви помиляєтеся і втрачаєте, але успіх завжди десь поруч. Треба тільки знайти його.
Зосередьтеся на позитиві (13:00)
Я виявив, що складаю список речей, які ми не знаємо, але потім я згадав, що нашій компанії всього-то 90 днів. І я дивлюся на все, що ми робили весь цей час, і це просто неймовірно, як далеко ми пішли за 90 днів.Стів Джобс
Коли перед вами довгий шлях, корисно зосередитися на тому, що ви вже зробили. Згадайте, що ви вже дізналися і чого домоглися. Це дасть вам сили і мотивацію, щоб рухатися вперед.
Немає коментарів:
Дописати коментар