Чому ніколи не варто нехтувати зустрічами тет-а-тет


Особисті зустрічі з кожним членом вашої команди, безперечно, будуть віднімати у вас багато часу. Але якщо ви будете нехтувати цими зустрічами, то ваші робочі будні перетворяться в хаос.


Якщо наше життя наповнене численними безглуздими зустрічами, ми починаємо відчувати себе як вичавлений лимон. Ми витрачаємо багато часу, думаючи про те, як зробити зустрічі більш швидкими, більш продуктивними і менш нудними.

Коли керівники перебувають під натиском постійних зустрічей, багато з них потрапляють у пастку і починають вважати, що вони занадто зайняті для того, щоб проводити зустрічі один на один зі своїми підлеглими.
Елізабет Грейс Саундерс, фахівець з тайм-менеджменту

Ось кілька вагомих аргументів, чому зустрічі один на один повинні бути в пріоритеті. Отже, давайте поміркуємо, що станеться, якщо ви не будете спілкуватися тет-а-тет з кожним членом вашої команди.

Ви не будете економити час - свой і своїх співробітників

Якщо ви перестанете виділяти час на те, щоб поспілкуватися особисто (або, на крайній випадок, за допомогою Skype) зі своїми безпосередніми підлеглими, це може негативно позначитися на роботі вашої команди, у її членів може залишитися багато неясностей щодо робочих завдань.

Півгодини бесіди у справі можуть вирішити багато питань. Якщо ж ця бесіда не відбудиться, то ваші співробітники можуть витратити дні і тижні, працюючи в невірному напрямку, просто тому, що вони до кінця не розуміють, що саме від них вимагається. Це марна трата як вашого часу, так і часу ваших підлеглих.

Звичайно, деякі співробітники працюють більш продуктивно без контролю начальства, але більшості все-таки потрібна допомога з боку.

Ваш кабінет перетвориться на карусельні двері

Якщо ви не хочете планувати регулярні зустрічі один на один зі своїми співробітниками, а замість цього вводите політику «відкритих дверей» (співробітники можуть зайти до вас в кабінет і задати виниклі питання), то з продуктивного керівника, який планує свій час і розставляє пріоритети, ви перетворитеся на довідковий центр. Зрештою, коли ви підрахуєте, скільки часу витратили на незаплановані обговорення, ви зрозумієте, що влаштовувати регулярні зустрічі з підлеглими набагато ефективніше.

Ви попрощаєтеся з мрією побачити цифру нуль у папці «Вхідні»

Отже, ви вирішили скасувати регулярні зустрічі один на один зі своїми співробітниками. Тепер у вас є вільні кілька годин на день. На що ви їх витратите? Звичайно ж, на розбір завалів у своїй електронній пошті. Ваша пошта буде забита листами від співробітників, кожному з яких потрібно дізнатися вашу думку з різних питань. А що їм ще робити, якщо до щомісячних загальних зборів залишається ще багато часу, а дедлайни робочих завдань підтискають?

Ви не пізнаєте радості спільної творчої роботи

Ми всі мріємо працювати в умовах, коли колеги надають одна одній допомогу, а щомісячні збори проходять в такому режимі, коли всі 30 членів вашої команди по черзі виступають, діляться своєю думкою і успіхами. Але найчастіше це всього лише мрія, а в реальному житті все не так гладко. Деякі співробітники ніколи не зможуть висловити свою справжню думку і поділитися своїми ідеями на загальних зборах, яку б невимушену обстановку ви б не створили.

Якщо ж ви зустрічаєтеся з кожним членом вашої команди один на один, то в такому випадку є більше шансів, що сором'язливий співробітник не посоромиться поділитися з вами своїми міркуваннями щодо робочих проектів і завдань. Так ви не тільки налаштуїте до себе співробітників, але і не дасте пропасти цінним ідеям.

Джерело статті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...