Вивчення 1700
епізодів, що передували аварії, дає чітке розуміння, які обставини призводять
до аварій на дорозі. Сподіваємося, що запропоновані відео та цифри змусять вас
переглянути свою поведінку за кермом.
Хтось вважає
автомобіль предметом розкоші, а хтось - засобом пересування. Але й ті й інші
частенько забувають, що машина, при всьому іншому, не перестає бути джерелом
підвищеної небезпеки як для самого водія, так і для інших учасників дорожнього
руху. І ця коротка пам'ять призводить до аварій: від прикрого пошкодження
кузова і подряпини на руці до голлівудського перевертання з летальним
результатом.
Як уникнути
неприємностей? Рекомендації дають дослідники з неурядового Фонду безпеки
дорожнього руху Американської автомобільної асоціації (AAA Foundation for
Traffic Safety). Глибокого аналізу піддалися 1700 записів відеореєстраторів,
встановлених в автомобілях молодих американців. Причому одна з камер за звичкою
стежила за дорогою, а друга записувала, що відбувалося в салоні автомобіля.
Звичайно-звичайно,
негоже порівнювати «дурних» заокеанських тінейджерів з запеклими водіями наших
країв! Але не поспішайте з заявами. Просто подивіться короткий ролик, в якому
ви обов'язково знайдете частинку своїх звичок.
Красномовно і
буденно, чи не так? Але ще більш детальну картину дає статистика, згідно з якою
до аварії приводили:
- взаємодія водія з одним або декількома пасажирами - 15%;
- використання стільникового телефону - 12%;
- пошук речей по салону - 10%;
- відволікання на об'єкти і події зовні машини - 9%;
- спів і «танці» під музику - 8%;
- „наведення красоти” за кермом - 6%;
- спроби дотягнутися до предметів - 6%.
Дослідники окремо відзначають шкоду мобільних трубок: з шести секунд, що передували аварії, чотири секунди водій не дивився на дорогу, через що він взагалі не встигав натиснути на гальмо або вивернути кермо.
Ось вам і
відповідь на питання, навіщо штрафувати за використання телефонів під час їзди.
Завершуючи
статтю, хочеться відзначити, що молодість - поняття багатогранне. Її можна
розглядати і як вік, і як стаж. Тому неважливо, у скільки ви отримали права і
сіли за кермо - досвіду все одно небагато, прямо як у тих ще зелених
американських водіїв.
Признавайтесь, як
часто і на що ви відволікаєтеся в дорозі?
Немає коментарів:
Дописати коментар