Успішні підприємці усвідомлюють цінність свого часу і вміють правильно його розподіляти. Ось вісім правил продуктивності, яких дотримуються творці відомих сайтів та блогів, бізнес-тренери, автори книг і спікери.
Автор книги Successful Mistake з ніком Turndog зібрав думки 100 підприємців про те, як домогтися успіху. З безлічі розказаних історій, помилок, які відбувалися в минулому, і уроків, які отримали підприємці, можна почерпнути для себе чимало корисної інформації.
Ось вісім способів, які дозволять краще управляти своїм часом та енергією, якими користуються багато з опитаних підприємців.
1. Використовуйте повторну відправку email
Значення повторної відправки email важко переоцінити, якщо ви хочете гарантовано отримати відповідь на свій лист.
Один email часто ігнорується: він може загубитися серед інших листів, на нього вирішать відповісти пізніше, коли буде час, і ніколи цього не зроблять. Але якщо цей email приходить через певний час після першого, шанс отримати відповідь різко зростає.
Щоб пам'ятати, які листи коли відправляти, і автоматизувати цей процес, можна використовувати сервіси типу Boomerang або SaneBox.
Відкладене відправлення email з Boomerang
За допомогою цих програм та сервісів ви зможете задавати час відправки email, а також час повторної відправки, якщо лист не буде прочитаний або взагалі відкритий.
Ну а за рахунок відкладеної відправки email ви ніколи не забудете відправити повідомлення, скільки б клієнтів у вас не було.
2. Не забувайте про шаблони і персоналізацію
Якщо ви знову і знову відправляєте приблизно один і той же текст, збережіть де-небудь одну перевірену версію і вставляйте її в email. Так ви заощадите час і зможете уникнути дурних помилок, які можуть випадково закрастися в ваш текст, особливо якщо ви будете набирати повідомлення в поспіху.
Але все одно не забувайте персоналізувати кожен лист, додавши унікальний вступ. Ваші клієнти не ідіоти, вони помітять, що лист «роботизований» і, швидше за все, просто не будуть його дочитувати.
3. Відповідайте на email короткими реченнями
Маріанна Кентвелл, автор книги Free Range Humans, перевіряє email всього два рази на тиждень. А Сріні Рао, творець Unmistakable Creative, взагалі видалив з телефону майже всі програми, щоб вони не заважали йому працювати.
Якщо ви не готові до таких кардинальних заходів, просто намагайтеся витрачати менше часу на перевірку email та написання відповідей.
Відповідайте на email в декількох коротких пропозиціях - це заощадить вам багато часу.
4. Чим менше, тим краще
Багато людей, коли вперше відправляють email потенційним клієнтам, намагаються зацікавити їх довгими текстами, перераховуючи всі переваги і причини відповісти на цей лист.
Це в корені неправильний підхід. По-перше, у ваших клієнтів немає часу читати все, що ви написали. Та й ви могли б придумати краще застосування своєму часу.
Грег Хікман, маркетолог і підприємець, використовує для написання email правило п'яти пропозицій. Так що його листи виходять короткими, як SMS.
Спробуйте використовувати це правило, і ваші email стануть більш ємнісними і легкими для читання - трохи змістовного тексту замість полотна, яке зовсім не хочеться читати.
5. Розумійте себе краще
Арі Мейсель, автор книги Less Doing, More Living, досяг успіху через розуміння себе. Коли у нього діагностували хворобу Крона, Арі заглибився у розуміння себе, проаналізував усе своє життя і зцілився за кілька місяців.
Щоб рости і розвиватися, вам потрібно краще розуміти себе.
Тільки за допомогою постійного моніторингу ви зможете побачити напрямок для розвитку і поліпшити свою діяльність.
Тільки за допомогою постійного моніторингу ви зможете побачити напрямок для розвитку і поліпшити свою діяльність.
6. Перевіряйте кожну ідею
Клей Коллінс, співзасновник LeadPages.net, радить перевіряти кожну ідею, перш ніж втілювати її в життя. Втім, він не єдиний підприємець, практикуючий цей підхід. Багато інших бізнесменів також вважають це раціональним.
Перш ніж втілювати в життя будь-яку ідею, якою б прекрасною вона вам не здавалася, варто перевірити, чи потребують її люди. В іншому випадку це все одно що призначити вечерю з людині, не дізнавшись, чи хочеться їй взагалі з вами вечеряти.
7. Втічить на якийсь час
Коли Корбет Барр, блогер, підприємець і засновник Fizzle, втратив свій бізнес, він відправився в шестимісячну подорож по Мексиці. Дизайнер Дезіре Іст на півроку втекла від проблем на Балі.
Як би дивно це не звучало, але іноді втекти подалі корисно, щоб знайти нові ідеї і змістити фокус на потрібні речі. У довгостроковій перспективі це допомагає заощадити час, гроші і нерви.
8. Навчіться говорити «ні»
Це важливе вміння, без якого ви можете втратити все. Наприклад, підприємець Ерін Бласко втратила через це свій бізнес і повернула його тільки тоді, коли навчилася говорити «ні».
Це не означає, що ви повинні відкидати всі можливості, які вам пропонують. Просто треба навчитися відчувати себе комфортно, відмовляючись від чого б то не було - чашки кави, конференції в Skype або впровадження інновації, яка вам не подобається.
Джерело статті.
Немає коментарів:
Дописати коментар